FINASTE FRANSSON

Alltså att det kan kännas såhär.
Min finaste fina Fransson.
Den där känslan av att vakna på morgonen och känna din varma hud och se dagens första leende, få den första pussen och att få berätta för dig hur mycket jag älskar dig.
 
Att få dela mina dagar med dig, att få dela alla med- och motgångar med dig, att få dela min familj med dig och få din familj på köpet, att vara två om allt, att du så osjälviskt får mig att känna mig så fin och välbehövd, att planera vår framtid tillsammans, att komma hem och maten är klar och lägenheten städad, att få se dig komma hem och maten är lagad och lägenheten städad för dig, att det spelar ingen roll vem som gör sysslor för nästa gång är det den andra, att du är det absolut finaste exemplar av människa jag någonsin mött, att se på dig och känns magen fyllas av fjärilar varje gång, att veta att du är den mest ambitiösa människa jag känner, att veta att du alltid kommer finnas där för mig.
 
Att dessutom få avsluta varje dag nära in varma hud, se dagens sista leende, få den efterlängtade godnatt-pussen och att få berätta för dig hur mycket jag älskar dig, det betyder allt för mig.
 
 
Jag älskar dig idag, imorgon och föralltid. ♥

Kommentera här: