FAVORITER

Utan att be om större ursäkt om dålig uppdatering så får du här några bilder på favorit ögongodis här hemma.
 
 
 
Efter ett par tretusen loopisbesök hittade jag äntligen en sockerlåda! Den undre är den och den övre (som jag mer tycker om formen på) har jag fått låna av mamma. Båda innehåller mina inredningstidningar och även en nyinflyttad blomma!
 
 
Detta hyllplan har bott på ett loft i den gamla laduården i stugan. Jag och morfar slipade upp översidan för att inte det som skulle stå på skulle bli blått, smutsigt och allt vad det var för rester på den, men undersidan ville jag såklart ha kvar! På den står massa smått och gott och under hängar en hemmagjord pompom och några gamla florabilder.
 
 
Precis idag kom Jeppe hem med denna, från mina svärisar som tyckte jag kunde ha denna som inredningsdetalj. Älskade släkt som tänker på mig! Kolla så fint denna plätt-panna passade som ljuslykta i köksfönstret!
 

Kommentera här: